top of page

Egipt uruchomił turystyczną infolinię, gdzie można składać skargi dotyczące świadczonych usług


Egipskie Stowarzyszenie Biur Podróży (ETAA) poinformowało, że uruchomiło infolinię, gdzie można składać skargi i sugestie turystów dotyczące świadczonych usług, nie tylko związanych z pobytem w hotelu, ale również z wycieczkami fakultatywnymi.



ETAA stwierdziła w specjalnym oświadczeniu, że "uruchomienie gorącej linii ma pomóc zagranicznym turystom w znalezieniu rozwiązań wszelkich sytuacji awaryjnych, gdy tylko się one pojawią".


Egipski numer infolinii to 19654.


Ponadto uruchomiony został adres mailowy tourist@mota.gov.eg, gdzie szczegółowo można opisać zaistniały problem.



Wiceminister turystyki i starożytności Ghada Shalaby wyjaśniła, że po "otrzymaniu reklamacji za pośrednictwem numeru 19654 będą one rozpatrywane natychmiast, a infolinia działa 24 godziny na dobę".


Shalaby dodała, że wszystkie hotele w Egipcie mają obowiązek umieszczania numeru infolinii w widocznym miejscu w swoich recepcjach, a "zewnętrzne" firmy obsługujące turystów muszą udostępnić ten numer "na żądanie".



Infolinia pod numerem 19654 została uruchomiona pod koniec 2021 roku, ale najpierw zajmowała się rozwiązywaniem problemów turystów dotyczących szczepień i pandemii Covid-19, a później sytuacją związaną z napaścią Rosji na Ukrainę i ewakuacją turystów z tych krajów z Egiptu. Ponadto ówczesna infolinia działała tylko 12 godzin dziennie, a skargi można było wysyłać głównie poprzez SMS-y.


Według zapewnień ETAA infolinia obsługiwać ma reklamacje składane w języku arabskim, angielskim i rosyjskim.


hurghada24.pl

Comments